Jangan Clik

Monday, March 18, 2013

Kerusi Urut Gintell

Sebenaqnya kerusi urut nih dah lama diperkenalkan di pasaran, cuma aku baru2 ni ja bru merasa penangan kerusi yg boleh meraba-raba nih. Pes time aku try kerusi urut nih masa tgah tunggu feri kat jetty point Langkawi, Rm 3.00 utk 5 minit, elok sgat la sebab masa tu aku sakit pinggang , kna urut sedaih rasa lega, layan pun ada , cam kna massage belah Hatyai nu huhuhuhu.... ropanya sedap dok ataih kerusi urut nih patut la banyak kerusi urut disediakan di shopping2 kompleks utk kemudahan pelanggan yg lengguh2 badan lepaih habis shopping, selain ble ilangkan lengguh ble juga ilangkan stress. Bincang punya bincang ngan Menteri Pertahanan merangkap bendahari kelab, lalu wife aku setuju sambaq seketoi Kerusi Urut Gintell De Harmony beharga RM 4,688.00 pakej percuma basikal magnetic fitness, tu pun selepas buat perbandingan ngan jenama2 lain macam Takasima, Osim dan Ogawa. Dan aku rasa tawaran promosi pakej dri Gintell ni mmg memenuhi nafsu urut aku dan isteri aku. Hhhhmmm lepaih ni takble la aku bg alasan nak pi masaj belah Danok disebabkan kehadiran kerusi urut nih kat rumah aku.

6 comments:

  1. nk urut juga....leh ke kami nak urut badan p umah dkt tmn repoh hahahahahhaha

    ReplyDelete
  2. mai la, ajak rizal sekali , sekali urut 2 ringgit hahahahah...mlawak ja, klu rasa lengguh2 tu mai la, klu tak lenguh pun mai la lepak kat rumah ble sembang2 muhong heheheheh....

    ReplyDelete
  3. sembang muhong dgn bergosip hahahahahha.uish manyak oooooooooo duit depa 4688.00 kalau kami bagi banyak tu dpt dua gelang tangan dah tu hahahhahahhaha

    ReplyDelete
  4. nie nak tanya sikit, hingga ari nie kusi tu okay lgi ker? rasa2 nak beli jugak lah, offer cny 2014 hanya 3988 tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far sampai ke hari nih saya tak meragui la komitmen kerusi tu ke atas perkhidmatan masaj yg diberikan, dari segi fizikal dgan teknikal mmg tak pernah mengalami kerosakan la.

      Delete
  5. Jadi lah ahli bagi Gintell dengan banyak benefits. Click here

    ReplyDelete